Organizacja imprez

Rusza sezon na firmowe imprezy – jak na tym zarobić?

Marzysz o założeniu własnej firmy? Jeśli tak, to czas cokolwiek wymyślić, aby wiedzieć od czego zacząć. Lepiej jest mieć jeden a konkretny pomysł czy też kilka nie do końca obmyślanych?  W tym przypadku i jedna i druga opcja nie jest dobrym pomysłem. Jeden pomysł, to za mało, ponieważ jeśli nie wypali, zostajesz z niczym, ale z drugiej strony, żaden konkretny to też nie jest dobra droga. Lepiej jest mieć parę, ale je dokładnie przemyśleć i przeanalizować.

Dlaczego jeden to za mało? Na pewno zauważyłeś, jak szybko zmienia się sytuacja na rynku. Ciągle powstaje coś nowego, coś upada, jedna branża staje się popularna , a inna odchodzi w zapomnienie. Dlatego musisz celować w te, które akurat są popularne i co najważniejsze mają przyszłość i nie ma mowy o wczesnym upadku firmy. Twoim zadaniem jest więc sprawdzenie jaka działalność będzie dla Ciebie najlepsza i który pomysł się sprawdzi i ma największe szanse.

Agencje eventowe

Ostatnimi czasy, dość popularne stały się agencje eventowe. Korzystają z ich usług ci, którzy sami nie mają głowy do organizacji spotkań, pikników, szukania lokalu, załatwiania cateringu itp. są to sprawy, które zwykle zajmują mnóstwo miejsca, szczególnie jeśli ktoś nie zna się na takiej organizacji i nie bardzo ma ochotę w to wchodzić. Jest to więc doskonała okazja do tego, aby takich ludzi wyręczyć.

W takiej branży kluczowe znacznie mają kontakty. Wszystko czego ci potrzeba do założenia takiej agencji to komputer, telefon i bardzo gruby zeszyt z kontaktami. Dużego wysiłku wymaga także znalezienie kontrahenta. Każda większa firma jest wyposażona w ludzi, którzy za organizację imprez odpowiadają. Jednak do tego także przeznaczone są odpowiednie działy. Zacznij więc od tego, żeby odszukać w korporacjach odpowiednie osoby, które udziela nam informacji na temat tego jakie imprezy znajdziemy w ich kalendarzach.

Pamiętaj także o tym, aby przygotować ofertę. Potrzebujesz do tego naprawdę dużo wysiłku i pracy. Musisz szczegółowo opracować scenariusz i podliczyć wszystkie koszty. Możesz także potrzebować grafika, który zajmie się rozrysowaniem wyglądy dekoracji. Oczywiście , jako młoda firma masz mniejsze szanse na to, że zdobędziesz klientów niż ta, która posiada już doświadczenie. Jednak możesz przebić oferty takich firm, oferując na przykład niższą cenę za większą ilość atrakcji. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *